När hela dagen har spenderats i lägenheten.

Dagens check:

  • Beställt tapeter
  • Köpt färg och spackel till badrum
  • Spacklat kök, badrum, två sovrum
  • Slipat kök och badrum
  • Lagt täckpapper på alla golv
  • Skruvat ner alla kontakter och lysknappar
  • Maskeringstejpat alla rum
  • Spacklat och slipat nya väggen igen
  • Målat vardagsrummet

Imorgon kör vi igen. Jag har glömt kameran i lägenheten, så det blir inga bilder idag heller tyvärr. Imorgon kan vi FÖRHOPPNINGSVIS börja måla. Måste bara lära mig behärska Richards slipmaskin. Annars slipar jag för hand. :)

Nu gör vi kväll här. Vi är helt slut, och än har vi bara börjat. Men nu har vi ett mål. Flytt nästa helg! Jobba, jobba.


Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Spännande med flytt!



Ja, inte lätt när de börjar pilla på allt :P Och tiden går ju så fort,. man hinner inte med..



Jag gillar schampot, men har faktiskt slängt i en burk med färg till ikväll. Får se hur det blev imorgn när det är torrt. svårt att få bort rött :/



Kram

2010-10-04 @ 23:22:45
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0