När barnen sovit som stockar och vi möts av SNÖ!

Redan innan vi hade hunnit gå och lägga sig igår så hade barnen vaknat två ggr var. Emil tog både Thristan och Thexas sista gången när vi precis hade lagt oss. Thexas skrek för fulla muggar i en halvtimme innan han somnade av utmattning runt halv 12.

Jag vaknade strax efter 4 inatt. Inga barn i sängen, inga barn som vaknat överhuvud taget under natten. Men med bröst hårda och onda som jag vet inte vad. Aj aj. Som vanligt när Thexas inte vill äta, det var bara att gå upp och pumpa mitt i natten. Och vad möts jag av? SNÖ! Vilken himla tur att vi köpte vinterkläder och hämtade hit de gamla igår.

Vid halv 5 ungefär så vaknade Thexas, och kors i taket så åt han då glupskt och somnade om skönt bredvid mig. Både barnen och jag sov när Emil åkte till jobbet. Thristan vaknade halv 9 och Thexas strax därpå. Ni kan tro att det var en lycklig liten Thristan som fick se det här imorse.




Kommentarer
Postat av: Johanna, Mamma till Lukas

Åh vad söt han är!! Jättefin i kort frisyr verkligen!

2010-10-22 @ 12:24:20
URL: http://johannamokvist.bloggplatsen.se
Postat av: Haren

Vad fin han blev i håret =)

2010-10-22 @ 14:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0