När barnen goes bananas.

Fy fan vilka tjuriga barn jag har idag rent ut sagt! Det är inte klokt. Thristan gör allt man inte får, sätter sig på tvären och skriker som en tok. Thexas gråter eller skriker nästan hela tiden och ingenting är bra. Att jag inte riktigt är helt 100 än gör ju inte saken bättre och så en dum huvudvärk. Jag är heeelt slut! Det är nu man skulle haft någon hemma som kunde vabba för "sjuk mamma."

Vi tog oss ut en sväng förut iaf och bjöd syster/moster/födelsedagsbarnet på lunch. Thristan skrek för fulla muggar men åt till slut sin mat och fick en bulle efter det. Thexas sov sig igenom nästan hela turen, vilket han verkligen behövde. Men nu låter det nästan som att han skulle behöva en till nap? Och hans mamma med? Men det kan jag glömma.

Ikväll ska vi på kalas hos Frida, i med en Alvedon och iväg bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0