När vi spenderat dagen på stan.

Jag, Thexas och syster Frida slog ihjäl fem timmar på stan idag utan att egentligen göra någonting alls. Vi passade på att gå i butiker och titta när inte Thristan var med. Han hatar shopping! Vi åt god sallad på C&L Kvarnen som vanligt och fick med oss lite grejer hem. Bla tröjor till Thexas, leggins och linne till mig och julkalendergrejer till Thristan. Inte så farligt mycket pengar på så många timmar ändå.

Skönt att slippa vara hemma när Teknikservice-killarna fixade med uttaget i lägenheten. Nu är de iaf färdiga och jag kan duscha precis när jag vill.

Kvällen blir nog lugn. Jag blev trött när vi kom hem och Emil som har jobbat hela veckan och precis kommit hem ser inte mycket piggare ut han. Mys i soffan blir det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0