När vi har lämnat in nycklarna till gamla lägenheten.

Det är planeringsdag på Thristans dagis idag. Typiskt, när vi (nästan) är friska och faktiskt kunnat gå. Så det blir en mysig dag hemma hade jag tänkt. Thristan ville se film, men vi får inte igång dvdn. Teknik och jag går verkligen inte ihop.

Eftersom vi tömde gamla lägenheten helt igår så står det grejer högt och lågt här hemma nu igen som måste tas omhand också. Thexas verkar vara på sitt allra tråkigaste humör idag, vilket inte gör saken bättre. Jag var tvungen att väcka honom förut när vi skulle gå och lämna in nycklarna, det var inte uppskattat. Och nu kommer han inte riktigt till ro för att kunna somna om. Lugn och skön förmiddag? Njae...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Va? kan du baka? Nähä!! tror jag inte


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0