När kort ska framkallas och mina stora pojkar bakar, igen.

I flera veckor, ja månader, så har jag varit på gång att skicka in lite kort för framkallning. Men det blir ALDRIG av. Nu har vi foton från juni och framåt att framkalla, kul. Plus att dagisfoton, julkort osv ska fixas. Och dopkort väntar jag fortfarande på, har inte många själv men en del vänner har nog tror jag. Jag tänkte alltså sätta mig med det nu när Thexas sover och de andra bakar smulpaj, men insåg snart att det inte är någon idé innan man har allt.

Idag händer inte mycket. Det var snöblåsigt både till och från dagis, inte skön väder alls. Så resten av eftermiddagen tillbringar vi nog inomhus. Fia är inbjuden på tre-fikat som de stora pojkarna fixar.



Såna här kort finns det gott om. Buspojkarna som inte alls vill sitta still och le samtidigt i sina fina kläder. Istället hamnar de i en hög på golvet och ett kort tas som inte alls platsar på väggen. Men, nog är de fina ändå. Och de har ju roligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej,hittade din blogg av en slump. Är själv förstagångsföderska och rätt mkt äldre:-) men livet har ju sina turer oavsett ålder. Det blir ju som sagt inte alltid som man tänkt sig men det kan ju bli till och med bättre!! Nåväl, ville bara tacka för det lilla jag läst! Du bjuder verkligen på dig själv! Önskar dig och din famlj allt gott och all lycka!!

2010-11-24 @ 13:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0