När vi inväntar det nya året.

Nyårsafton. Det känns som nyss det var nyårsafton förra året. Vi firade hos Sanna och Robin. Jag var höggravid och Thristan dansade sig igenom kvällen och höll sig vaken tills efter 12-slaget. Förra året vart det ingen nyårskyss, idag hoppas jag på många.

Thristan kommer att fira nyår hos han-som-inte-får-nämnas-vid-namn. Det är hans helg så. Thristan ser fram emot det, han ska ha partykläder och få godis säger han. Jag, Emil och Thexas kommer gå till Linda och Henke, där också Bettina, Robin och Filippa kommer att vara. Det blir en lugn kväll med god mat och mys bara. Känns mycket skönt.

Vi tänkte åka mitt vanliga fira-nyårs-gäng som i år ska fira i Örebro. Men det lockade inte att lämna Thexas hemma och sen åka iväg så långt från honom. Så det får vänta till nästa år innan det blir ett ordentligt nyårgallej igen.

Kommentarer
Postat av: Riikka

Gott nytt år till er! Det blir lugnt firande här med, men av någon anledning känns det alltid skönast :)

2010-12-31 @ 11:37:51
URL: http://riikkaalfredsson.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0