När vi firat syster och tagit jullov.

Både Thexas och Emil var förkylda igår, så jag och Thristan åkte själv ut och firade syster Amanda. Det blev en lugn, men sen kväll för oss. Vi var inte hemma förrän halv tio tror jag. Då var det en trött Thristan, som trots allt lyckats hålla sig vaken under hela kalaset. Han fick en Nicke Nyfiken julfilm av min morfar som han tittade på.

Idag ska vi fixa lite av det sista till julklapparna. Köpa lite kuvert och sådär. Både Thexas och Emil verkar piggare som tur är. oppas innerligt att vi slipper bli sjuka till helgen och jul.

Thexas tar en liten nap och jag och Thristan har precis läst tre böcker. Mysigt. Thristan fick ledigt från dagis idag medd istället för imorgon. Det har gått magsjuka på dagiset, plus diarré där igår. Och det vill vi inte ha hem!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka gulliga gossar...och du, som du skrev i förra inlägget så är hon inte värd din energi, läste hennes kommentar och blev bara arg. Tycker man det man läser i en blogg är skit, då slutar man väl läsa :) så gör jag iallafall.



Släng in en bild på granen sen när den är färdig, den blir säkert lika fin som resten av ert hem.



God jul på dig och famlijen.

2010-12-21 @ 11:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0