När Thexas premiäråker pulka.

Vi har såna sköna, lata dagar. Det är en himla massa som borde göras, men vi låter det vara lite. Det är ju så mycket skönare att stanna upp, njuta av nuet och bara vara. Igår tog vi en eftermiddag och kväll hemma tillsammans. Thexas fick en premiärtur i pulkan, fram och tillbaks till Pressbyrån för att posta årets julkort. In en snabbis på Åhléns för att fixa till en julklapp också. En mysig liten promenad tillsammans, det ger så mycket!



En suddig iPhone bild på sötnosen i pulkan.

Linus, Emil och Thexas har precis åkt iväg. De skulle till Nyköping och mysa lite. Jag har ammat Thexas innan och skickat med en burk mat, så det ska nog gå bra. Eller, jag VET att det går bra. Själv så har jag och syster Frida planerat in en donardag. Det ska handlas, fixas, bakas osv. Skönt att inte ha med Thexas då faktiskt.

Och så hoppas jag såklart på att få hem en julgran nu i helgen också. Annars är det jag som tar ner plastgranen från vinden. För någon form utav gran måste man faktiskt ha.

Kommentarer
Postat av: Linda H E

Åh sicken sambo du verkar ha! Var rädd om honom! Han verkar liksom bara smälta in med grabbarna, en naturbegåvning, låter härligt!

//Linda

2010-12-17 @ 19:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0