När jag svarar på kommentar.

Till "Linda". Egentligen är du inte värd ett inlägg, men då du inte anger varken mailadress eller blogg att nå dig på samt skriver en hel massa skit nu för tiden, så får det bli så här ändå.

För det första, långt ifrån allt skrivs i bloggen, det ska man komma ihåg. Att du tex har koll på vilket datum jag först skrev om gran betyder inte att granen skulle på plats just då. Jag har sagt att om inte den riktiga granen står på plats den 23:e så plockar jag ner plastgranen. Nu kom den ner tidigare, och det gör mig inte ett dugg. Jag förstår inte hur detta kan vara viktig info? Samt inredning, det har jag redan ett jobb inom. Ta reda på fakta innan du uttalar dig nästa gång. Och om det nu skrivs så mycket skit här enligt dig, så gör det mig inte ett dugg att du slutar läsa och kommentera.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej! Jag tycker det är roligt att du svarar på kommentarer, men tråkigt att du får skit...



Jag frågade tidigare hur du och Emil träffades och såg nu att någon hade använt mitt namn och tjatat på dig...Tråkigt att det blir såhär!

2010-12-21 @ 14:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0