När jag får en allergisk reaktion, igen.

Att jag aldrig lär mig. Igår var vi och firade Emils brors sambo. De har både hund och katt. Jag tog en allergitablett och nässpray innan och kände inte av djuren alls. Toppen. Ända tills jag kom ut i frisk, ren luft. Efteråt blir jag alltid lika dålig. Imorse fick Emil gå med Thristan till dagis och tog med sig Thexas i vagnen, jag har sovit med frossa och raggsockor inatt. Just nu känner jag mig bättre, febern tycks ha gått ner.

Är det fler än jag som får som infuensasymptom som allergisk reaktion? En "influensa" som brukar ge med sig efter ett dygn ungefär dock, och det är ju skönt.

Pga detta så har vi en lugn dag hemma. Emil och Thristan har byggt med duplo en timme nu, Thexas sover och jag har pratat med bästa Bettina i telefon.

Kommentarer
Postat av: Linda

Oh vad synd det är om dig(:

2010-12-14 @ 19:02:03
Postat av: Linda G

´Nemen nej.. jag viste ej att du var allergisk när ja sade att elin kunde släppa ut hunden så adrian blev lite lugnare( de funkade ju ändå inte) men de hade säkert underlättat om vovve varit instängt i sovrummet ist för att fluffa runt kring dig. Jag är oxå allergisk men inte sååå.. stackare :o(

kram kram

2010-12-14 @ 22:02:02
Postat av: Linda

åh, snuttan! Det låter inte alls bra, en förklaring kan vara att du har nån influensa som ligger i kroppen och när kroppen behöver motarbeta allergin så klarar den inte att stå emot influensan. och då bryter det ut, men det låter konstigt om det är så varje gång du får allergisk reaktion. Hoppas det är bättre snart! Puuuss!

2010-12-15 @ 10:36:00
URL: http://flickansomalltidler.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0