När jag är ensam hemma, en stund.

Jag har verkligen noll inspiration till bloggen just nu känner jag, beklagar. Jag funderar på att skriva den där listan som alla "utmanar" en om, men då ska tiden och inspirationen finnas. Vi får se.¨

Just nu är jag ensam hemma, det känns konstigt. Emil och Thexas åkte iväg en sväng. Jag ska strax ta Thexas pulka för att gå och hämta Thristan på dagis. Thristan är pulklös - i två veckor till. Sen kommer tomten med en.

Tänk att det snart är jul - det är ju alldeles underbart! Vi kommer att få en lugn, mysig jul. Precis som det ska vara. Inget julhat och nerplockande av gran i år inte.


Kommentarer
Postat av: Linda

Precis den julen som du förtjänar!

2010-12-10 @ 10:51:09
URL: http://flickansomalltidler.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0