När Emil överraskade mig med restaurang.

Igår lånade min mamma Thexas för lite umgänge, då överraskade Emil mig med julbord på Köksterrrassen. Mycket god mat och mycket mysigt sällskap. Det var våran första dejt kan man säga. Utan barn, utan stress. Det var ganska mycket och livligt folk där bara, så vi stannade inte jättelänge. Vi gick hem och kröp ner i soffan framför en film istället. En mycket mysig, välbehövlig kväll.

Idag har Emil hjälpt sin bror på jobbet. Jag och Thexas har gjort mamma sällskap på stan då hon handlade lite julklappar. Hon bjöd oss på lunch på C&L, Thexas fick en burk spagetti och köttfärssås från Coop. Han har varit så glad idag så, när vi kom hem så fick han sig ett skönt bad, vilket han älskar! Sen kom Emil hem och vi gör nu ingenting alls. Varsin dator och kaffe bara, skönt. Thexas sover men borde vakna snart. Oplanerad kväll.

Thristan är nu på väg upp till Sälen, än har jag inte fått något samtal om att de kommit fram så. Hoppas det går bra att köra upp, det skulle tydligen snöa en hel del. Får nog ringa och kolla läget snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0